Alatura-te echipei Dantex!

Punem mare pret atat pe calitatea produselor si serviciilor oferite, cat si pe calitatea echipei si locului de munca. Suntem in continua dezvoltare si ne dorim sa lucrezi alaturi de noi! Pentru a aplica pentru un job, completeaza formularul de mai jos, trimite-ne cv-ul si te vom contacta in scurt timp!

Posturi libere:

Agent Vanzari utilaje si piese de schimb pentru industria textila -- vezi detalii job

Detaliile postului:

  • administrarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;
  •  prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi  politicile comerciale ale companiei;
  •  urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual;
  •  participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării şi finalizării  acestora;
  •  stabileşte şi participă la întâlnirile cu clienţii;
  •  întocmeşte documentaţia premergătoare întâlnirilor;
  •  redactează rapoartele şi procesele-verbale după întâlniri;

Cerinte:

  • experienţă de minim 2 ani într-un post similar din vânzări;
  • capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare cu clienţii, atenţie distributivă, simţ pentru detaliul semnificativ, capacitate rapidă de decizie;
  • personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă;
  • fără obligaţii personale majore (alte activităţi profesionale paralele etc.);
  •  cunoştinţe  de limba engleză;
  • cunoştinţe operare PC (Windows, Microsoft Word şi Excel, Internet);
  • permis de conducere categoria B;

Beneficii:

  • Salarizare atractiva in functie de realizari;
  • Telefon, laptop si masina de serviciu;
  • Munca este atât de birou, cât şi de teren;
  • Program normal de lucru, uneori prelungit.

Agent Vanzari materiale textile -- vezi detalii job

Detaliile postului:

  • administrarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;
  •  prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi  politicile comerciale ale companiei;
  •  urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual;
  •  participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării şi finalizării  acestora;
  •  stabileşte şi participă la întâlnirile cu clienţii;
  •  întocmeşte documentaţia premergătoare întâlnirilor;
  •  redactează rapoartele şi procesele-verbale după întâlniri;

Cerinte:

  • experienţă de minim 2 ani într-un post similar din vânzări;
  • capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare cu clienţii, atenţie distributivă, simţ pentru detaliul semnificativ, capacitate rapidă de decizie;
  • personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă;
  • fără obligaţii personale majore (alte activităţi profesionale paralele etc.);
  •  cunoştinţe  de limba engleză;
  • cunoştinţe operare PC (Windows, Microsoft Word şi Excel, Internet);
  • permis de conducere categoria B;

Beneficii:

  • Salarizare atractiva in functie de realizari;
  • Telefon, laptop si masina de serviciu;
  • Munca este atât de birou, cât şi de teren;
  • Program normal de lucru, uneori prelungit.

Ataseaza cv-ul tau*.